Tisdag!

Jag har precis kollat på förra veckans Vampire diaries, omg jag längtar verkligen till torsdag då de nya kommer!
Snart ska jag och Michelle se ett Dhw avsnitt, vi kollar alltid på dem tsm men igen av oss hade tid i söndags så det får bli idag.

Idag har vart en bra dag, jag var så glad när jag kom hem från träningen. Idag hade jag mitt störta test som jag har haft här i amerika så det är sjukt skönt att det är över. Sedan hade jag även mindre test idag, så ja det var skönt när dagen var över.
Imon är det onsdag vilket betyder late start! 8.14... vilken sovmorgon alltså. hahha nej men det är bättre än inget :d
Jag har inga läxor till imon, så det är riktigt skönt. Jag har på ett sätt inga läxor till torsdag heller, för på torsdag är det halvdag i skolan (awesome) men det är även något annat. Seniors och juniors fick chansen att åka till ett ställe och prata om collage typ. Tiffany ville gå så jag åker med henne, plus att jag slipper skolan så det är inte helg fel!

Så det ser ut att bli två bra dagar i skolan. Imon efter träningen har vi även lagmiddag då JV har a meet på torsdag. Även att det bara är för JV så ska vi med dit och "träna" där. Det ska bli kul, gillar att vara på meeten och de känns sjukt skönt att jag inte behöver tävla, haha! Plus att lagmiddagarna är roliga.
Sen är det fredag, igen (!!!) tiden går så himla snabbt.
Planerna för fredag ser väldit ljusa ut!
Jag ska nästan helt säker träffa FRIDA!!
Ska bli himla kul och mysigt att få träffa henne igen.

Min vecka ser bra ut och jag är glad!
Nu ska jag ta lite av mina favoritflingor och se dhw.

Just det, på torsdag är jag hemma runt 12 tiden. Alltså runt 19.00 tiden hos er.
Jag skypear gärna med någon om någon vill!!

Sen kan jag också passa på att säga att jag tycker att ni ska skicka brev till mig!
haha puss och kram

Kommentarer
Postat av: natalieeeeeeeeeee

JAG VILL SKYPA / NATALIE KARLSSON

2011-10-12 @ 09:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0