Lite av varje

Idag är det onsdag, men innan idag var jag nästen helt säker på att det var måndag så det känns skönt.
Idag har vart en väldigt bra dag, har inte alls vart trött idag och dagen har gått snabbt.
I skolan idag hade vi senior meeting. Ett möte om the caps and gowns och lite annat. (kläder och saker för graduation).
Vi fick en katalog att ta med hem, det är massa saker man kan köpa, cap, gowns, senior hoodies, halsband, fotoalbum, kläder, koppas och ja otroligt massa. Det kommer gå åt en hel del pengar till detta, men det är det värt.

Just nu går det åt extremt mycket pengar, eller ja det börjar typ i november. Det är jobbigt att veta att man kommer slösa så himla mycket, men det är det värt. Nu i denna veckan betalade jag t.ex min resa till Las vegas, vi fick en väldigt bra deal men det är fortfarande mycket pengar. Men jag försöker inte tänkte på det, jag vill ha ett perfekt år, så perfekt det kan bli. Jag vill inte att pengar ska hindra mig från att uppleva saker. I november ska jag få uppleva så otroligt mycket, först Las vegas, sen Brandson och sen Thanksgiving. Alla tre saker ska bli så himla kul, och allt kommer kosta.
I Las vegas vill vi se en show, det är ganska dyrt men det är inte varje dag man är i vegas liksom. Sen vill man ju se allt annat, shoppa och ha det bra. I Brandson kommer vi nog shoppa ganska mycket, och dagen efter thanksgiving är den galen shoppingdag. Massa rea och ja, affärerna öppnat jättetidigt på morgonen och massa sånt.
Det ska bli så himla roligt, och just nu är jag sjukt shopping sugen.
Det har börjat bli kallt här och jag har knappt några vinterkläder, allt jag har är tjocktröjor och en skinjacka, jag behöver köpa SJUKT mycket. Men det ska bli underbart, det är alltid kul att shoppa och ja, Livet leker verkligen nu!
November kommer bli otroligt, allt roligt börjar redan nästa torsdag.
Då ska jag antagligen till Worlds of fun med några, och sen på fredagen åker jag med familjen till  arkansas! Jag är så sjukt taggad för allt, allt känns så himla underbar!

Jag kan se hur jag förändrats, framför allt min inställning. Nu ska inget få stoppa mig! Jag vet att många andra utbytesstudent är jätteoroliga för pengarna nu, men jag ska försöka göra så pengar inte kan stoppa mig(i rimliga mängder). Och just nu kan inget stoppa mig, även om inte pengarna skulle finnas för saker hade mitt år vart perfekt. Att få göra allt jag har chansen till är bara ett plus i kanten, allt är redan perfekt, allt annat gör de bara till ännu mer perfekt.

Men ja, om någon där ute vill skicka lite pengar så skulle inte de sitta fel.
haha nej, skoja bara. Jag klarar mig så bra. Men ni får gärna skicka ett brev till mig, de är alltid kul att få post.

Jag kan även passa på att säga de igen, men om någon har chansen att åka som utbytesstudent, GÖR DET!
Det kostar mycket pengar, men det är värt allt.
Jag är så enormt tacksam till mina föräldrar och min familj i Sverige.
Jag kommer antaglien aldrig kunna tack er tillräckligt för att ni låter mig göra allt detta.
Jag kan faktiskt säga, även att ens familj är lång lång borta och man inte träffas dem, det förändrar inget.
Det känns nästan som man bara kommer närmare dem, eller jag känner så.
Jag har insett hur mycket dem gör för mig, hur mycket dem betyder för mig och ja man får en helt annan syn på så mycket.
Jag har väldigt mycket kontakt med min familj hemma i sverige, och jag älskar det.
Det gör mig inte ledsen utan bara glad. Många tycker säkert det är jobbigt med för mycket kontakt, men jag älskar det. Det känns som dem är så nära mig fast jag är långt ifrån dem.
Jag älskar min familj så mycket, och jag är så tacksam för att dem är min familj.

Jag längtar att få se vad mer detta år kommer göra med mig, jag älskar att se alla förändringar!!

Detta inlägg känns väldigt utspritt, men ja, ingen behöver läsa om man inte vill.
ha de bra! puss


Kommentarer
Postat av: Jonas

2011-10-22 @ 00:58:52
Postat av: Jonas

Fantastiskt skoj att läsa din blogg lillasyster. Det verkar son att du verkligen växer och trivs med det du gör. Saknar dig massor!

2011-10-22 @ 01:01:38
Postat av: Frida

Jag saknar dig med!!

Jättemyket!

2011-10-22 @ 23:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0