Football

My first football game!














The dance team

The band


Tiffany, Elena och jag!

Elena går på heartland och är också en utbytesstudent och min granne.

Och detta är Tiffany, min närmsta vän här.
Jättesnäll verkligen!
Och så sjukt fin, älskar hennes hår!!!!

Orkar inte skriva något om själva matchen. Det var väldigt kul att vara där, dock förlorade vi. Men det var ändå kul, kul att se allt, känna känslan och ja bara vara där.
Tror vårt lag kommer förlora typ varande match, men tror ändå jag kommer försöka gå så ofta jag kan!

PS, vill bara påminna alla mina kära vänner där hemma som ska till skolan imon (måndag) att vi är lediga.
hahaha, sjukt skönt men kommer må så illa på kvällen. Vet att de kommer vara så mycket gott och sååå mycket mat, men det är helt underbar! längtar efter mina favoritkakor som kommer vara där, mums!
Jag ser fram emot denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0