Fredag

Min Fredag har gått väldigt snabbt.
Skolan-träning-duscha snabbt-en liten stund med laget på lagmiddagen- och sne en liten stund med alla utbytesstudenter.

Dagen har varit bra och nu sitter jag i soffan och ska strax sova.
Klockan är bara kvart i tio, men min klocka ringer vid 4 tiden för mig.
Vet inte helt säkert när jag ska upp men bussen åker klockan 5..

Nu måste jag stänga av datorn och springa ner och borsta tänderna.
Här är lite bilder av de jag köpte igår, har dock inte haft tid att ta kort på min klänning.
tror inte heller att bilder på den kommer särskilt snart, men någon dag i veckan ska jag berätta lite om homecoming.
har en ganska rolig sak att berätta. hahaha

Ha en bra Lördag!




här är typ allt jag köpte.

allt detta är från forever 21, underbar affär!

mjukisbyxor, tjocktröja och mina tränings undershorts.


Här är en bild på mitt underbara paket!
Var så roligt att sitta och öppna det innan jag gick och la mig.
Tack igen mormor och morfar!

<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Frida

Härligt att se att shoppingen finns kvar i dig, det är typiskt för alla kvinnor i vår familj, du vet mamma, Sophia och du.

Skall kanske skicka mer pengar (hahaha)

Puss på dig

2011-09-11 @ 13:04:00
Postat av: Frida

Hahah pappa.

Allt bra med mig finns kvar, så mitt shoppingintresse är också kvar, haha ;)

Du kan spara pengarna tills ni kommer hit så kan du låta mig shoppa MASSOR då!

saknar dig!

2011-09-11 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0