Homecoming

Jag tänkte berätta lite om homecoming.
Denna vecka är det "spirit week" så man ska klä ut sig varje dag.
Dock har jag hört att nästan ingen gör detta så denna gången ska jag hoppa över det.
Men de olika dagarna är typ såhär
Måndag- Olika filmer för olika klasser, the seniors har filmen grease.
Tisdag- fake an injury, eller något sånt.
Onsdag- Som ett litet barn, typ dagis.
Torsdag- Som en gammal
Fredag- Klasströjorna.

Något som jag ser fram emot med denna veckan är att jag kommer få min senior tröja och powderpuff tröja, och snart får jag även min cc tröja. Det ska bli kul att ha.
Men ja, jag vet fakstiskt inte så mycket om alla dagar för jag har inte hört mycket om dem alls.
Men på fredag eftermiddag är det typ en parad. Jag vet välidgt lite om denna men tror vissa sporter är med i den och dem kastar ut godis, det är typ det enda jag vet. Sen efter det kanske det är något annat och sen är det the powder puff game.
Så så fredag är det mycket spirit saker för att tagga inför the homecoming game som är på lördag.
Matchen är runt ett tiden och ja, jag har hört att alla går och jag hoppas verkligen dem vinner.
Vet inte om det händer något speciellt eller inte men ja. (dem är ganska dåliga på att berätta om saker för dem förväntar sig att alla redan vet då det nästan är samma sak år efter år, plus att jag har haft så mycket nu att jag inte haft tid att tänka på det.)
Sen på lördag kväll är det homecoming dance.
Jag ska gå med Tiffany och Elena.
Jag är ganska glad att jag inte går med en date, dem säger att man inte borde gå med en date om du inte är tillsammans med personen. Eller man kan ju såklart, men dem säger att det är roligare att gå utan.
Men ja, två killar har frågat mig.
En kille precis när jag kom, han från kyrkan. Tror jag berättade om honom.
Sen frågade en kille mig för typ tre veckor sedan.
Han pratade med mig i fem minuter under lunchen sen smsade han mig och fråga om jag ville gå med honom.
Han sa även till sina kompisar att han gillade mig och ville datea mig. De enda jag tänkte var att han inte känner mig alls och ja, jag tackade nej.
inget illa menat, men han ser inte bra ut och han är lite läskig. Jag hade kunnat gå med en kille som bara vän, men jag vill gärna känna kille lite. Dock äter jag med denna killen varannan dag nu och ja, jag gillar inte honom speciellt mycket. Så jag är verkligen glad att jag sa nej, plus att han är en sophomore, haha.

Men ja, jag känner mig väldigt dålig på att blogga. Jag skriver bara om vad jag gör och de är inte särskilt intressanta saker just nu, . Eller jag har fullt upp och jag tycker det är kul, men förstår att de inte är så roligt att läsa om. Plus att de känns som jag skriver väldigt dåligt, men jag är nästan hela tiden stressad och orkar inte riktigt.
Men nu skrev jag de lilla jag vet om homecoming iaf, även att jag inte vet särskilt mycket, men det är bättre än inget.

Ikväll hoppas jag över träningen för Tiff skulle inte dit och inte chris skulle heller inte dit. Jag blev lite osäker på om det var träning, jag tror att det var men jag behövde verkligen denna dagen. Att bara vara hemma och ta det lungt, fixa små saker och ja vila lite.
Jag har haft en underbar dag, hela helgen har vart bra men alldeles för snabb.

Här är två bilder på mitt skåp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är awesome att läsa o vad du göra lilla frida, så bara skriv på!!! :D

VISA KLÄNNINGEN! puss <3

2011-09-19 @ 21:19:19
Postat av: Anonym

BTW det var Rajmonda som skrev kommentaren, men glömmde skriva namn :'(

2011-09-19 @ 21:19:58
Postat av: Anonym

BTW det var Rajmonda som skrev kommentaren, men glömmde skriva namn :'(

2011-09-19 @ 21:20:23
Postat av: Frida

Hahahaha du är så söt raj!

du ska få se klänningen snart, jag lovar.

saknar dig! <3

2011-09-21 @ 00:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0