Jag är omringad av så fina människor!

Jag måste bara säga att jag har världens bästa värdfamilj någonsin!
Så otroligt fina dem är. Igår var det 10 veckor för mig i staterna, imon är det 8 veckor med min familj här.
Så idag skulle vi fira lite lätt genom bara att åka och äta världens godaste glass.
Tyvärr har jag ätit något som jag är allergisk mot, jag tror jag vet vad jag ätit då jag mått lite dåligt av det förr.
Men nu idag har jag mått dåligt hela dagen så vi fick ställa in våran lilla glass resa.
Men det var inte allt dem hade för mig, dem hade skrivit ett helt underbart fint kort till mig och gav mig en present.
Två olika ramar, en med en bild på vår familj här, och en ram med massa bilder på min familj där hemma.
Jösses vad fina dem är, och ja.. jag grät.

Jag kände att ja var tvungen att skriva om hur fina dem var. innan tänkte jag att jag var för trött för att skriva om homecoming, och det är jag. Så jag skriver om homecoming senare idag eller någon annan dag.

här är dock några av bilderna från homecoming, mer kommer!










Naomi och jag!


En helt underbar sallad som jag åt på Longhorn! Dit ska jag snart igen!

Jag har massa mer bilder, mest på mig. De kommer någon gång!

Kommentarer
Postat av: emma

Du är så sjukt fin! Saknar dig vännen och krya på dig!

2011-09-26 @ 09:45:28
Postat av: Frida

Åh tack! Saknar dig med, kul att prata med dig innan idag!

2011-09-27 @ 05:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0