Lite allt möjligt, men väldigt bra saker!

Klockan är mycket och jag ska upp om ca 5 och en halv timma, men vill bara skriva lite snabbt.

Dagen har varit bra, och kvällen sjukt bra!
Var på min första football game ikväll, sen var jag med laget och ja nu är jag hemma.
Skriver mer om footballen och de en annan dag, har även bilder att visa.

Imon har jag min första tävling, jag är nervös!
Men det ska bli kul, kul att vara med laget och ja allt annat.
Tror verkligen inte jag kommer springa så bra, men de gör inte så mycket.
Efter tävligen ska dem som vill från laget göra något tsm, det ska bli kul.
Sen på kvällen ska jag och mina värdföräldrar ut och äta, också väldigt kul.

Ska skriva om allt en annan dag, ville bara snabbt berätta att jag haft en jättebra kväll, att jag mår bra och att jag har min första tävling imon, för ni borde hålla tummarna för mig. Men det var som någon i laget sa, jag kommer iaf bli den första svensken, haha.
Jag gillar mitt lag!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0