Tisdag

Just nu sitter jag och ser på Grey's Anatomy, det är skönt att kunna ha tid för det.
Jag hoppade över träningen idag igen, för jag har blivit riktigt förkyld. Det känns som det bara blir värre och värre för varje timma. Men jag måste ändå försöka gå till skolan imon. Man kan inte vara sjuk hur mycket som helst här, och inte ta ledigt heller. Sjukdagar och lediga dagar är samma, så vill inte missa för många dagar nu. Jag ska iaf gå till skolan och får i värsta fall gå hem, men kanske blir det mycket bättre imon, vem vet.
Något som är skönt med att vara sjuk är att jag kom hem mycket tidigare, jag kan ligga i soffan och bara ta det lungt.
Jag gillar mina träningar mycket, men jag behöver tid att bara vara. Något som är bra är att denna veckan kommer bli lugn, har lite saker planerat i helgen men annars inget mer än massa olika tv-serier!

Om en liten stund ska jag även försöka laga lite middag, hoppas det blir bra.
Hoppas jag inte smittar någon, haha. Nej men maten är bara till mig och min värdpappa.

Nu ska jag fortsätta att se på Greys, skriver kanske snart igen.
Har lite olika tankar som flyger runt i mitt huvud.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0