Torsdag=Vampire Diaries

Idag är det torsdag vilket innebär vampite diaries!!
Det är bara några minuter kvar, sen kan jag och Tiffany se det "live" på tven, det är inte alla som kan göra det.

Idag har gått välditg snabbt, vilket jag gillar!
Och imon är det fredag, dock ser jag nästan inte fram emot det.
Först har jag simning with health ( det gillar vi inte)
Sen har jag dock matlagning, hoppas vi lagar något gott.
Sen har jag ett litet test/läxförhör i målning.
Sen sista lektionen har jag ett prov i engelska. (vilket vi ogillar mycket)

Sen på kvällen är det lagmiddag eller football game, har inte bestämt mig vad jag ska göra än.
Sen blir det att lägga sig ganska tidigt för på lördag har vi tävling igen..
Samling halv sju (jag får aldrig sovmorgon här ;( )
De enda possitiva med att det är tävling i helgen är att det är en mindre kvar i framtiden. Jag ogillar verkligen tävlingen.
Liksom det är inte så kul att springa fem km så snabbt du kan.. Fem km är inte långt att springa, men på tävlingar springar man inte bara runt utan man springar ganska snabbt. Dock springer jag lugnare nu än jag gjorde i början, bryr mig inte om min placering. Tar det ganska lungt på tävlingarna nu.
hahha, nej men som ni ser tycker inte tävlingarna är särskilt roliga, älskar träningarna och gillar att springa. Det gjorde jag verkligen inte i sverige, där var löpning döden typ.. Men ja, jag har inte riktigt fastnat för tävlingarna, så längtar tills dem är över.

Mer planer för lördagen är bio med familjen på kvällen. Det ser jag fram emot, så de ska bli kul! Sen har jag inga mer planer, tror tävlingen är över vid 1 tiden så det blir nog skönt att ha lite tid hemma på lördag.
Sen är söndagen lugn, kyrkan men inget mer.
Kanske åka till någon affär eller så, det ser jag fram emot.

Nu börjar vampire diaries, :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0