Underbar Måndag

Jag har haft en fantastisk måndag!
Stannade hemma från skolan idag eftersom jag var dålig igår, och jag behövde verkligen vara hemma känner jag.
Hela dagarn har jag bara tagit det lungt och skypeat med folk.
Jag tror jag skypade med folk nästan hela dagen, jag skypeade med mamma och pappa, mormor och morfar, Jonas, Emma och Sophia och Josef. Jag pratade även med några vänner genom facebook, så det var verkligen en prata med sverige dag. Och de behövdes, det var länge sen jag pratade med några av dem så det var väldigt skönt!

Kvällen spenderade jag med min familj här, dem grillade kykling och sen åkte vi till yogurtini och åt lite glass.

Min dag var en välbehövd dag och den var helt perfekt!
Jag älskar att jag har så fina människor runt mig, både här och hemma. Det känns fantastiskt, så tack för att ni är så underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0