Underbar morgon!

Idag vaknade jag och kände mig så utvilad, det var verkligen så skönt och jag behövde verkligen all sömn jag kunde få.
tror jag sov i nästan 11 timmar, amazing!

De första jag gjorde var att bakade med min värdmamma, man ska ta med sig något till EF festen så vi bakade en chokladkaka typ.
Sen skypade jag en liten stund med mamma, pappa och sophia. Sen hade jag en liten stund på mig att göra lite andra saker här hemma och sen fortsatte jag att skypea med mamma och pappa.
Det var jätteskönt att få prata med dem, gillar att kunna göra saker samtidigt och prata om allt möjligt.  Det känns nästan som att man är hemma hos dem, jag målade t.ex mina naglar, fixade lite på mitt rum och ja lite allt möjligt.
Just nu sitter jag i soffan med min värdpappa och kollar på Amerikans football på TV.
Hans/vårt (kansas lag) spelar så kände att jag ville kolla de lilla vi hinner se idag.
Mike är inte så glad över att EFs fest är under matchen. hahaha

Men ja, nu måste jag sluta för snart måste vi åka.
När jag kommer hem har jag massa att plugga, mindre kul. Men jag överlever, för allt annat är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0