Bilder!!

Då var jag hemma i Belton igen, har haft en bra dag i skolan och idag tog vi team picture med fotbollen, det var roligt!

Jag har iaf haft det helt otroligt bra i Phoenix med världens bästa mormor och morfar!
Vi har haft underbart väder, god mat, jättefint hotell, roliga upplevelser och helt underbart helt enkelt!
Jag tänkte låta bilder bevisa hur underbart jag har haft det!






Underbara goa mormor!






Världens bästa!












Så söta!


Grand Canyon!!


Så vacker!


Sedona, väldigt fint!


Kul att mormor och morfar fick träffa deras vänner som de inte har sätt på jättelänge!



Tack för en helt underbar resa, ni är toppen!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag saknar er alla o det ser underbart ut.

2012-04-11 @ 08:29:33
Postat av: matilda

HEJ! :)

Jag har några frågor, eftersom jag fundera på att åka till USA som utbytesstundet.

1.Med hur mycket pengar gör du av i månaden på ett ungefär?

2.Hur gammal var du när du åkte? Åkte du efter andra året på gymnasiet?

3.Tycker du det är värt att åka som utbytesstudent ett år och sedan behöva ta igen de åren hemma i gymnasiet som du missade när du var iväg?

4.Kommer du få ta studenten med din klass och sedan ta igen de året du missade?



Jag tycker din blogg är väldigt bra!! :)



Kram.

2012-04-11 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0