Bra helg..

..men tiden går allt för snabbt!


Mina planer blev ändrade lite, igår gick jag först ut och åt med familjen och sen såg vi en film med Collin då jag somnade i soffan, så när jag vakna bestämde jag mig för att stanna hemma hela kvällen och ist se Ashley idag.
Så sen igår kväll såg jag en film med Mike och Michelle och bara tog de lugnt.

När jag vaknade idag var jag så sjukt trött, tröttare än vad jag har vart på länge.
Dock sov jag mer än vad jag har gjort senaste 3 veckorna så de var ändå skönt.
Sen idag har vart ute och gått med Koda, kollat efter högklackat och åkt till Walmart med Tiffany, åkte till en löparaffär med Mike och köpte nya löparskor och nu snart ska jag åka och hämta Ash för vi ska till Town Center och gå på bio.

Jag har haft en helt toppen helg, men jag önskar verkligen tiden gick långsammare..
Någon bild kanske kommer upp på bloggen imon eller senare idag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0