Måndag

Nu har jag äntligen lite tid att skriva om de senaste dagarna. Men tänkte också låt bilder tala mer än orden.

Ondags- Skolan, första matchen i tuneringen, VANN!!!!!! Träffade Emma och hennes föräldrar, gick ut och åt på Longhorn med dem och hade de jättetrevligt.  Det var helt enkelt en toppen dag!
Torsdag- gick snabbt till skolan, hade bara en halvdag så var färdig redan vid 20 över 11. Vi åkte hem och hämtade Emma, sen stack jag, Emma, Ashley och Dominik till Sweet Tomato, ett sallads ställe typ. Sen åkte vi runt lite och hade de trevligt. Sen var de dags för match igen, vann den också!! ännu en toppen dag!
Fredag- Skola hela dagen, emma kom till skolan såg den sbabbt, åkte till träningen hade en lätt och kort träning. Åt chipotle med emma, åkte runt på 58, vi gick på bio med Amanda Cabin in the woods. SE DEN INTE!! dock var de trevligt att gå på bio även att filmen var jättebra. Ännu en bra dag!

Lördag!! FINAL!! Hade final matchen vid 11 tiden, efter matchen stod de 1-1, spelade två gånger förlängning på 10 minuter och sen vann VI på straffar!! Jäklar vilken känsla!!
Efter matchen var de dock dags att säga hej då till emma och hennes föräldrar. Men de var inte svårt, jag har så få veckor kvar så jag är ju hemma när som. Men det var super kul att hon kom hit och de två jätteroliga dagar!

Efter det stack vi alla i lager till ett pizza ställe. Jag, Amanda, Lauren, Leigh and Ash skulle åkte till the mall men ville hellre vara med laget efter att ha vunnit finalen. Efter pizzan körde jag hem, duschade på 10 minuter och sen hämtade Ash mig och vi åkte och kolla på en fotbolls match. Sen åkte vi hem till mig, hämtade mina saker, åkte till henne och fixade oss lite. Sen på kvällen vad vi fem, Ash amanda Lauren Leigh hos Lauren och där sov vi över.
Ännu än TOPPEN dag!!

Söndag blev en lugnt och skön dag. Åt frukost på starbucks med ash, åkte hem och låg i sängen hela dagen.
Skypeade med Magda och Bullään och tog de bara lugnt, skrev mail och massa sånt.
Idag- skolan och sen direkt till Oak park mall. Vi skulle kolla efter prom dresses men hittade inte riktigt någon.
hittade en klänning som jag verkligen gillade men.. den var vit. Vill helst inte ha en vit, så hoppas jag hittar en annan. Men det är svårt och tiden börjar gå ut.. Men har inte haft tid innan, men de gör inget.

Men hur som helst. Senaste tiden har vart toppen!!
här kommer lite bilder från de senaste dagarna!!
enjoy!




Super kul att vinna!!!! De var vi värda!


De bästa!!




Ash!!






Lizzy skickade även en bild till mig.
tycker den är söt så passar på att lägga upp den med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0