Onsdag

idag är det late start.. late.... 8.14...
Det kallar jag verkligen inte sovmorgon, men ändå är onsdagarna så mycket bättre än alla andra dagar!

Jag tänkte bara skriva lite snabbt att vi hade en till match igår. Denna veckan har vi en till turnering, vi vann första igår så imon spelar vi igen. Dock vet vi att denna turneringen inte kommer gå lika bra som förra, vi vet ett lag som kommer komma till final och dem är riktigt duktiga. Dock kanske vi förslorar imon så då kommer vi aldrig till final men det blir bra som de blir.
Matchen igår vann vi med.. kanske 4-1 eller 5-1. Vi skulle ha vunnit med mycket mer men vi spelade inte alls bra.
Många av oss är skadade och massa skit.. Jag har t.ex fått jättestora problem med mina benhinnor. Alla säger åt mig att jag måste vila, men de går liksom inte. Vi har haft 3 matcher i veckan i flera veckor nu, när ska jag ha tid att vila?
Men jag får bita ihop, ska se om jag kan få tag i några speciella värktabletter som ska vara väldigt starka! :)

Efter matchen igår iaf så stack jag Amanda, Ashley och Lauren och åt, gud va billig mat är här! Så sjukt skönt att man alltid kan gå ut och äta för de är så billigt.
Jag undrar också vad jag skulle göra om jag inte hade fotboll.. Jag önska verkligen fotbollen hade vart i höstas så jag hade kunnat träffa Ashley och de andra tidigare.. Men livet är inte alltid så som man vill. Nu får jag utnyttja den senaste tiden med dem så gott jag kan.
Dock kan jag säga er, jag är rädd för att lämna dem. Att träffas så här sent och bli så bra kompisar, hur blir de då att åka hem? De har gjort de så mycket svårare att lämna allt här, men jag är även rädd över hur bra man kan hålla kontakten.
Men det får jag inte tänka på nu, det kommer bli bra!
Jag har dem nu och de är allt som är viktigt!

Nu ska jag strax åka till skolan och sen efter de blir det träning och efter det kanske hitta på något.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0