Bilder från den senaste tiden






Frida och jag på Mikes välgörenhet sak.

Härlig bild!


Jag fick mina fiiiina böcker i veckan!!
Längtar tills jag får tid att läsa den andra och tredje.



I går hade vi en skoldans. Winter warming är ett av namnen men tror egentligen dansen heter något annat. Men iaf, innan en dans får man rösta på personer som ska bli de nominerade till dansens kung och drottning.
Sen när några stycken blivit nominerade får man rösta igen och då säga vem ska ska bli kung och drottning.
Men i fredags under sista lektionen samlades hela skolan i gympasalen där de nominerade fick visa upp sig, dansteamet framförde en dans och några lärare på skolan pratade.
Sen på kvällen har men en speciell match, förra gången var det football och i fredags var det basketboll.
I halvtid hände nästan samma sak, bara att de nominerade hade med sina förälsrar.
Här ser ni lite hur de ser ut och nu vet ni lite hur de går till.
Känner att detta inte var den bästa förklaringen men men.




Killarnas match!


Igår, lördag- var det en EF middag.

Vi studenter.

Här är den svenska killen jag träffa där, Frida var tyvärr inte där annars hade de vart kul med ett kort på alla svenska i MO. Jag tror inte det är något mer svensk här i MO, eller inte med EF iaf.

Bilder jag tagit från en tjej från skolan!!

Bilder från Fredags!

Bandet!



Nice!



Bilder från höstas!

Vår maskot!



Killarnas dans som var i halvtid under vår powder puff game!



Så sexiga verkligen!

Grrrr.
Gud vad jag önska jag kunde få se dem dansa igen, gud vad alla skatta. hahah


Hoppas ni gilla bilderna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0