HELG

Jag har haft en perfekt start av helgen!!

Igår efter skolan fick jag två brev, mycket roligt. Sen sprang jag 5 miles = 8.3 km.
Efter det åkte vi till Ihop och åt mat och på kvällen såg vi på en jättebra film och jag visade även Mike massa bilder från Thailand och andra semestrar jag vart på.

Idag lördag, började dagen med en massage!
Gud vilket fint ställe jag var på. Innan massagen fick jag sitta i en jätteskönt stol och ha fotbad medans jag fyllde i papper. Sen var det dags för min massage som var helt otrolig! Hela stället var super fint och lyckigt, omklädesrummen var otroliga och ja det var helt toppen!
Efter det åkte jag och Mike till några affärer sen gick vi och åt på pangera tror jag det hette. Det är iaf mitt favorit ställe just nu! Ska antagligen ta mamma, pappa och Sophia dit och äta för det är verkligen amerikansk och det ser ut som de gör i filmer typ.
Jag kan verkligen inte förstå att dem snart åker hit.. helt otroligt!!!

Sen nu snart ska vi åka och fira Hannah, min söta värdkusin som fyller tre år tror jag.
Ikväll blir det nog bara att vara hemma.
De senaste två veckorna har jag gjort så mycket utanför familjen så vill vara hemma denna helgen och bara umgås med dem för om 11 dagar eller något sånt så kommer jag inte vara med dem på samma sätt och sen åker vi ju till Florida om två veckor. Så jag vill umgås med dem nu innan allt händer!

hur som helst, helgen har haft en toppen start!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0