KC Airport!

SItter nu på flygplatsen på väg till MIAMI!!
har har haft fyra otroligt bra dagar här med mina två familjer tillsammans.

Det var helt underbart att träffa min familj igen i onsdags.
Att få krama om dem och bara se dem, de var helt otroligt!
Det kändes nästan som man aldrig hade lämnat dem.

I onsdags åkte vi först till hotellet sen till ett litet ställe med några affärer och vi åt på ett speciellt ställe som jag gillar, Panera!
Sen åkte vi hem till huset i Belton där dem träffade min värdfamilj, vi satt och pratade, åt brownies, smores och hade det trevligt. Det gick jättebra och  mina föräldrar och syster var jätteduktiga med deras engelska.
Sen torsdags gick jag först till skolan bara två lektioner, sen kom dem och hämtade upp mig.
Då åkte vi först hem till huset igen så dem fick se mitt rum lite mer och sen åkte vi till gamla stan i kanasas city.
Jag och sophia gick till en bröllops affär. hon gifter sig i sommar och jag ska vara brudtärna så ville se lite vad för klänningar som passade mig för när jag kommer hem i sommar har vi inte jättemycket tid att välja klänning.
Sen efter det åt vi tillsammans, och sen träffade vi min andra familj på en choklad fondue restaurang, där vi hade tre olika smälta choklader, massa frukt och annat gott att doppa. Det var också jättemysigt!!
Fredags- då gick jag hela dagen i skolan och precis innan skolan var slut komma mamma, pappa och Sophia dit så dem kunde se min skola. Dem fick se hur galet det är i korridorena och sen efter alla hade gått gick vi runt lite och dem fick se vad jag hade för mig i skolan.
Sen åkte vi runt i belton, jag visade dem olika saker som betyder mycket för mitt liv här.
Sen på kvällen åkte vi alla och Mike och Michelle till BD's och åt.
Mamma, pappa och Sophia älskade det, är inte så förvånad eftersom det är mitt, Mike's och Michelle's favoritställe.
Sen på kvällen där åkte jag med mamma och dem till hotellet och sov hos dem.
lördag förmiddag åkte vi in till the Plaza och gick runt lite i affärer och shoppade.
Sen bar de vidare till Belton igen där dem fick träffa Mike och Michelles's föräldrar och det var också trevligt.
Sen var dem tvungna att åka för collin hade ett event på kvällen så vi alla sa hejdå.
Sen åkte vi till hotellet och fixade oss och sen stack vi ut och åt.
och ja, nu sitter vi här på flygplatsen!

Dagarna vi hade i KC var helt underbara. Bästa kvällen var nog fredags, det var den dagen de flöt på bäst och gick otroligt bra. Och för varje dag blev mina föräldrar bättre och bättre på engelska, dem var jätteduktiga!
Det har kännt konstigt att dem är här, för allt känns så himla vanligt. Nästan som att dem har varit här hela tiden och att jag aldrig lämnat dem. Men jag är glad att de känns som vanligt, hade vart konstigt om de inte hade kännt som de brukar.
Men ja, det är verkligen underbart och jag är så himla glad och tacksam att dem kom hit!!

Nu har vi en vecka framför oss tillsammans i Miami! Det ska bli otroligt skönt och jag hoppas verkligen på fint väder.
Känner mig så blek som man kan bli så jag behöver lite sol!
Jag är säker på att veckan kommer bli hur bra som helst, hur kan de inte bli? Jag är ju med min älskade familj!!
Jag är världens lyckligaste!

Kommentarer
Postat av: PIA

Vad roligt att det blev lyckat när Stefan, Ulrika och Sophia var hos dig. Ska bli spännande att höra när Ulrika berättar hur du har det.

Ha det nu riktigt härligt i Miami!

kram

2012-02-19 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0