Miami med min underbara familj!

Här kommer lite bilder från Miami och även några från dagarna med mina två familjer!

Detta har vart en av de bästa sakerna under hela året, jag har många underbara minnen och detta är verkligen bland toppen med de andra!
Det var tufft att lämna dem igår, och de är tufft att tänka på det nu med, men jag har så mycket roligt framför mig och de är inte långt kvar. Nu ska jag bara fortsätta att leva mitt underbara år här, och göra det till bättre än bäst!


Panera!

Soppa i brödskål!

Min skola

Jag och min underbara mamma!

Min fina syster



Mums

Mina två familjer, kärlek!



Världens bästa familj! Jonas, du var saknad hos oss!





Mitt paradis



Bästa papap!





<3

Shopping!!!

Senaste 10 dagarna har vart helt underbara, Önska att de inte behövde vara över redan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh gud vad härligt det ser ut!!!!!! :)

2012-02-27 @ 09:33:43
Postat av: Frida

Det var jättehärligt!

Snart kommer du hit, inte lika härligt som Miami kanske men förhoppningsvis ganska skönt ändå! :d

2012-02-29 @ 05:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0