Sjuk

Åh jag har inte tid för att vara sjuk..
Har känt hela helgen att jag håller på att bli sjuk och idag mådde jag jättedåligt i skolan, men som det är nu så kan jag inte missa några dagar innan mamma och pappa kommer.
Efter att jag har missat 5 dagar av varje dag (alltså 10 tillsammans) så måste jag stanna efter skolan. och att missa en dag efter dem 10 kommer bli typ 3 timmar kvarsittning eller något sånt.
Plus att det händer för mycket runt omkring mig nu.
Har redan hoppat över fotbollsträningen idag men vill inte missa matchen ikväll och jag vill inte missa något annat.

Jag hoppas verkligen det inte blir värre, jag vill att det försvinner tills imon..
Sjuk får jag vara sen i sverige, jag har inte råd att slösa mina få dagar kvar här och vara sjuk..

Nu ska jag försöka plugga lite även att jag inte kan hitta mina anteckningar..
Sen blir det att åka till fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0