SNOW DAY

Jsg behöver inte gå till skolan idag för vi fick snö i natt! hahahaha
Vi fick typ mindre än fem cm så det var för "farligt" för alla att köra till skolan.
hahah men jag klagar inte!! :D

Jag behövde verkligen en snö dag, jag kunde först inte somna och sen när jag väl hade somnat vaknae jag vid halv fyra och kunde inte somna om. Men runt sju tiden somnade jag äntligen igen, så ja en snö dag var behövd!

Jag har även börjat packa lite inför resan!
För på söndag åker jag med mamma, pappa och sophia till FLORIDA!
Och eftersom jag inte vill slösa tid att packa när dem är här, och att vi kommer ha fullt upp så ska jag försöka göra lite pakning idag.
Sen har jag även massa andra saker att göra, ska ha några test i skolan och lite sånt så borde också plugga.
Nu ska jag fortsätta. ha de bra!

ps, just nu älskar jag snö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0