Söndagar <3

Gud vad jag älskar söndagar!
Älskar att bara ta det lugnt.
Idag har jag pratat med mormor, läst min historia bok (mindre roligt men de var ett måste så de är skönt att de är gjort!) börjat fixa de sista med mitt fotoalbum, jag sprang 6.2 miles (= 10 km), åkte och hämtade chinese food, Naomi kom över och ja nu sitter jag här.

Jag känner att jag måste bli färdig med de sista innan mina föräldrar kommer, men jag hoppas verkligen på en snö dag imorgon! Vi ska tydligen få snö runt 5 tiden i natt, perfekt tid för skolan att ställa in skolan.
Dem har aldrig förr haft ett år utan snödagar, så jag hoppas verkligen vi får en snödag imon! Jag vill ha så många snödagar som möjligt!
JAg hade verkligen behövt en snödag, måste packa och allt sånt så jag inte behöver göra de när mamma och dem är här. Måste även bli färdig med mitt fotoalbum och allt sånt, jag kanske borde fixa lite med de nu..

Hur som helst, jag hoppas på snödag, men om de inte blir av gör de inget. För på onsdag kommer mamma, pappa och Sophia hit!!!!!!!!
Jag är så GLAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0