Tankar

Veckan har vart bra!
Skolan har vart ganska lätt, känner mig nästan helt frisk nu, hade en bra kväll då jag kollade på BHS basketboll match med Leigh och nu sitter jag här och tänker på hur bra jag mår.

Jag började fundera hur mitt liv hade sett ut om jag hade bott här flera år, bott här med min familj.
Kanske är det här jag hör hemma? jag undrar hur allt hade vart om jag bott här hela mitt liv eller om jag och min svenska underbara familj hade flyttat hit för tre - fyra år sedan.
Jag önskar nästan vi hade gjort det.
Jag vet att jag hade vart trött på Belton om jag bott här länge, men man kommer vara trött på staden, människorna och allt sånt vart man än bor. Men ja, det finns inget jag kan göra. Nu är mitt riktiga hem i Falkenberg och mitt tillfälliga hem här.
Jag har lärt mig så mycket, ändrats så mycket, så vem vet hur livet kommer vara när jag kommer hem?

Hur som helst, jag mår otroligt bra!
och det är bara fem dagar kvar!!!

Puss och kram från en lycklig Frida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0