tryouts - hellweek..

Idag var det dags att gå tillbaka till skolan. Kändes ganska tråkigt men snart kommer jag in i det igen och då blir de nog roligt som de brukar vara.
Idag började även tryouts för fotbollen. Jag gjorde inte bra ifrån mig idag, så det var ganska tråkigt. men det var inte riktigt fotbolls vis som jag inte gjode bra ifrån mig på, vi använde knappt fotbollen alls idag.
De närmsta veckorna är kallade hellweeks, så de kommer bli mycket löpning (inte den löpningen jag är van vid nu utan ruser och sånt tråkigt) och ja, vi ska helt enkelt komma i form. Jag är inte alls i form för det, jag har inga problem att springa länge men dör väldigt snabbt efter några ruser.
Plus att jag åt alldeles för lite mat idag så jag börjde känns mig lite dåligt. Träningen är precis efter skolan, och eftersom maten i skolan är väldigt onyttigt tar jag med mig egen lunch. Och det är svårt att få med sig tillräckligt för att gå hela dagen plus en träning direkt efter.
Men nu är iaf första träningen äver, en mindre gång kvar tills de roliga börjar. Jag längtar!
Jag längtar tills vi börjar spela och träna med en fotboll, då kan jag förhoppningsvis visa dem lite vad jag går för.
Men ja, den närmsta veckan kommer nog göra ont i min kropp. haha
Men det behöver jag! Jag ska även äta väldigt nyttigt så förhoppningsvis kan jag går ner lite!

Nu funderar jag på att lägga mig och läsa, känner även att min kropp kan behöva lite extra sömn inatt!

Ps, frågan som jag fick under tiden min familj var här. Jag ska svara på den så snart jag kan, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0