3 veckor, 21 dagar!!

Om tre veckor, just nu så sitter jag nära min käsa saknade familj!
Om tre veckor, onsdagen den 15, så åker jag till flugplatsen vid 3 tiden för att hämta upp dem!
I am so excited!! Tänker på det hela tiden, och då menar jag verkligen hela tiden!!

Sen att Tiffany idag åkte till florida och att Lizzy åker imon gör de inte lättare.
Att vi ska åka till Florida ska bli så otroligt skönt, skönt att få komma iväg, gå runt i sommarkläder, vakna och kunna äta frukost med mina föräldrar, jösses vad underbart det ska bli!
Sen dagarna vi kommer ha här i Belton kommer också bli toppen, ska bli så kul att få visa dem skolan och allt runt omkring mig. Men främst att dem ska få träffa min värdfamilj, det kommer bli riktigt roligt!!

Det är skönt att det är torsdag imorgon, för de två sista dagarna av veckan kommer så snabbt, lika så kommer helgen flyga iväg och det betyder bara att jag kommer närmre och närmre att få träffa dem!

Jag har haft tre riktigt bra dagar i skolan än så länge, inget särskilt har hänt men dem har gått riktigt snabbt och vart väldigt bra. Sen har jag även haft det väldigt skönt efter skolan.
Idag låg jag och sov i soffan då jag var ensam hemma, sen sprang jag lite och sen har tiden bara försvunnit.
Igår var jag bara hemma och tog de lugnt, fixade lite med jobbansökningar och andra små saker som jag var tvungen, ringde t.ex och bokade en tid i en bröllops affär som jag och min vackra syster ska gå till när hon kommer!
I måndags var det som sagt fotboll efter skolan, träningen efter skolan var inte särskilt bra men det är ändå kul.
Men matchen var helt underbar! Vi ledde första halvleken med 1-0 men förlorade sen med 1-4.. Men ja, vi skulle faktiskt ha vunnit. Eller vi skulle ha gjort flera mål i första halvlek iaf. Vi har två olika kedjor kan man säga, så vi har fem utespelare och alla bytar på samma gång. Ena är liiite svagare än andra så ja, när dem blev trötta i andra halvlek kunde dem inte hålla upp det och målen började rulla in.
Men det gjorde inget alls, för vi spelade otroligt bra och alla hade så himla roligt!

Imon blir det fotbolls träning sen ska jag laga lite mat, har redan lagat detta en gång och då blev det super gott så jag längtar! Det är så himla kul när jag lyckas att få maten smaka mer som min mammas/svensk, då blir de super gott.

Nu ska jag göra lite annat.
Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Raj

Puss på dig frida!

2012-01-26 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0