6 månader

Idag är det förresten 6 månader sedan jag åkte.
Det är 184 dagar sedan jag stod nervös på flygplatsen och inte visst vad som väntade.

Nu vet jag mer, imon 5 månader kommer jag vara tillbaka i sverige och har vart det ett tag.
Nu vet jag vad som väntar, jag vet vad jag kan vänta mig av de sista månaderna, jag vet vad som ungefär kommer hända.
Det är ganska skönt att vet lite vad som händer, jag ser fram emot att få mina flygtider.
Men samtidigt, att inte veta har sin egna tjusning, nu har jag lite av båda. Jag vet mer än vad jag gjorde för sex månader sedan, men det är fortfarande så mycket jag inte vet.
Det är så här det ska vara, perfekt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ar vi bast eller vad? :)



Men hordu du, vi har ju inte horts pa typ evigheter, hor av dig om hur allt gar!



Puss pa dig!

2012-01-18 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0