Fotboll!!!!

Igår kväll spelade jag fotboll.
Och jösses vad roligt verkligen, gud vad jag har saknat fotboll.
Älskar hur det kändes som jag var hemma när jag spela, jag tänkte inte ens på att jag var här.
Åh det var så underbart!
Dock förlorade vi båda matcherna men de visste vi redan.
Plus att de inte var rättvist i sista matchen, vi hade två minuters "vila" mellan första och andra matchen.
Sammarlagt spelade vi 94 minuter, en match var 48 minuter.
Men vi spelar bara på skoj nu för att spela ihop oss lite innan utomhus säsongen.
Vi spelar även i den svåraste gruppen och vissa lag är som mitt lag där hemma, spelar hela året tillsammans.
Men ja, det gjorde inget att vi förlorade.
Det var bara så himla skönt att få spela fotboll igen!

Dock var jag så hade jag extrem träningsvärk idag..
Men det hindrade inte mig från att gå till gymmet inte.
hahah nej jag tänkte faktiskt skippat de idag men när jag kom hem fanns det ett paket fyllt med svenskt godis.
Så kände att jag var tvungen att träna lite så jag kunde äta.

TUSEN TACK ALLE!
Allt godis är nästan redan uppätet, ahah. Det var jättegott och jag blev super glad!
Tack tack tack!

Nu ska jag fortsätta att titta på grey's, såg precis på de nya vampire diaries, åhh så bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0