Lördag!!

Igår kväll var en bra kväll, såg en film med Naomi och Trevor så det var kul att komma ut lite.
Sen igår under hela dagen har jag även börjat läsa boken the hunger game, väldigt bra än så länge!!

Sen idag ska jag snart åka iväg.
Jag och lizzy ska till Kansas city och gå runt the plaza, kolla runt och förhoppningsvis liite shopping också!
Det ska bli jättekul att åka in dit igen, sist jag var där var de jättefint. Dock är det ganska grått och kallt ute idag, men tror ändå det kommer vara fint.

Sen för en liten stund sen skypeade jag med mamma och bästa Athea. Innan det åkte jag och Tiffany till Target lite snabbt.
Älskar det stället!

Nu ska jag äta och efter det åker jag till Lizzy, KUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0