Saknar min älskling


Jag saknar min knasboll så himla mycket nu!
Det har känts konstigt nu i slutet, har haft så fullt upp och så bra i skolan. och det har nästan blivit som jag glömt bort henne lite. Det känns som jag missat alldeles för mycket av hennes liv, som att hon inte är min längre.
Kanske är det lättare för mig att inte tänka på henne, för det är så jobbigt att vara så långt ifrån henne.
Jag vill inte missa ett helt år av henne, jag kändes mig hemsk att jag lämnade henne. Det är det värsta med detta året, att vara borta från henne.
Jag längtar så tills att jag får krama henne igen, gosa med henne i sängen, träna med henne, och bara vara med henne.
Hon är min stjärna, min bästa vän och världens finaste.
När jag tänker på henne, då är det lite svårt att vara här. Dock är det värt det, för det är en av de väldigt väldigt få sakerna som gör det svårt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0