Sista dagen av lovet.

Jag har av två underbara sista dagar av lovet.
Jag har legat i min säng och kollat vampire diaries, gymmat och träffat lite folk.
Igår kväll åkte jag hem till Naomi och där umgick vi två och Shane. Det var jättekul att få se dem igen, det var så länge sedan sist och vi har alltid kul tillsammans.
Dock var det lite nytt eller "gammal" kanske jag ska säga, för mig igår. Jag har tid att vara hemma 12 här. Jag vet inte när jag senast hade tid i Sverige, och ja det bara kändes så himla konstigt. Jag börja kolla på klockan redan lite över 11 och blev typ stressad av det. Jag vet att de inte hade gjort något om jag kommit hem lite sent. Men kände att igår var en lätt dag att komma hem i tid, en annan dag kommer jag behöva komma hem sent och kan ju inte göra det varje gång jag är ute så jag tänkte att jag "sparar" de till andra gång.
Men ja, det kändes konstigt iaf. Dock gör de mig inte så mycket, många här har tider och folk är inte ute så sent.
Men hur som helst, det var jättekul att vara med dem igår.

Sen idag så körde jag först runt lite bland annat till Target och sen till gymmet och gymmade. Jag kände mig så himla vuxen när jag körde till Target för att köpa något, haha. Jag vet inte varför men jag gjorde det. Sen tänkte jag också på att jag hittar här nu. I början var det svårt att köra runt själv för jag kände inte igen mig, men nu kan jag knapp föreställa mig hur vägarna är i fbg. Eller jo, från mig till stan och dem vägarna som jag alltid åkte på, men de andra. haha Det är nästan som att Belton börjar bli mitt hem.
Mitt hur här har alltid vart mitt hem, men efter att jag börjat köra runt mer och mer känns det lite mer som att belton faktiskt är min stad, iaf lite.
Men iaf, jag gymmade och sprang nästan en mil idag. Så himla skönt att jag kan börja springa igen! Sen nästa vecka börjar inomhus fotbollen så det ska bli så himla kul, super taggad!
Efter gymmet åkte jag och köpte mat på subway, åhh så gott!
Sen efter det har jag bara tagit de lugnt, målat mina naglar och lite sånt.

Imon är de ju som sagt skola.. Det känns väldigt segt att börja skolan igen.
Men det är ändå inte så jobbigt som de brukar vara i Sverige. Det är bara två dagar innan helgen och jag hinner bara ha lila och guld en dag var. Och konstigt nog är jag inte så nervös, jag har ganska många nya klasser denna termin men jag känner mig ganska lugn. Det är skönt att jag är lugnt, hade jag vart lite mer stressad hade jag stressat upp mig över lunchen. Men är nästan säker på att jag har lunch med Austin imorgon så det kommer nog gå bra.


Nu när jag ändå babblar så himla mycket kan jag lika gärna fortsätta.
Jag kan inte förstå att det redan är januari. Jag kan inte förstå att tiden har gått så snabbt och att jag snart kommer få träffa alla människor jag saknar. Först och främst kommer min familj hit om typ 42 dagar eller något, det är otroligt lite. Kan tänka mig att januari komemr vara ganska seg men ändå inte allt för dålig, har jag tur får vi massa snö dagar (dock ser de inte ut så nu..). Men sen efter januari kommer tiden flyga i väg, jag har så mycket roligt att se fram emot och jag vill att allt ska hända NU. Men ändå så vill jag inte det, en av sakerna jag ser fram emot händer i april. APRIL!! då är ju detta nästan över. Jag vill att allt ska hända, jag vill komma hem och träffa alla, jag vill leva mitt liv med så många där hemma igen, men jag vill inte lämna detta.
Men ja, jag ska inte tänka på det nu.
hahah samma sak sa jag till mig för en stund sedan. Jag börja tänka på hur det kommer kännas veckan innan mamma och pappa kommer hit, hur jag komemr känna dagen innan, hur jag kommer vara i skolan samma dag, vad jag kommer tänka när jag står på flygplatsen och kollar efter dem. Åh gud, jag längtar så mycket!!
Men åter igen, jag ska inte tänka på de nu.
Jag ska ta en dag i taget och leva i nuet.

Jag avsluta mitt babble med att säga att JAG MÅR BRA NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0