Söndag kväll!

Åh vilken helg jag haft!
Igår var hur bra som helst, spenderade dagen med Frida ocg min familj på en välgörenhets sak för Mikes företag.
Sen på kvällen var jag med Naomi, hennes kyrka var ganska rolig, kanske inget jag vill göra varje lördag med det var roligt för någon gång eller så. Sen efter det åkte vi till en av hennes vänner och såg en film och lite så.

Idag har också vart en bra dag.
Stack till gymmet och gjorde lite styrkesaker med Frida, sen nu passar jag barnen.
Gjorde för en liten studn sen mat till oss, till mig stekte jag kyckling, sallad och gjorde en god sås. Köpte även ett väldigt gott bröd som jag hade till det, mums!
Efter maten spleade jag spel med mina småsyskon och nu kollar jag på gossip girl!

Min helg har vart väldigt bra och nu är det bara två veckor tills min familg flyger till NY!!
Det kommer bli toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0