Söndag

Det blev att jag stannade hemma i fredags, var väldigt trött och inte så sugen på att gå över till dem.
Dock var jag över hos dem igår kväll då Elena hade lite mer folk över, vi var kanske runt 20 person och ja det var kul.
Satt mest och fulade mig med Lizzy så vi hade jättekul tillsammans.

Sen idag började jag dagen med kyrkan. Det blev en av mina värsta dagar i kyrkan, blev irriterad på vad dem pratade om och började även längta hem lite.
Så när jag sen kom hem pratade jag lite snabbt med mamma som alltid hjläper mot hemlängtan och sen skypeade jag med bästa underbara MAGDA!
Vi skypeade i mer än två timmar och det var jättekul att få se och höra henne igen!
Sen igår fick jag även ett jättesött paket från henne, en försenad julklapp! Jätteglad!!
Tusen tack!!

De senaste 7-8 dagarna har typ vart min andra jul, haha. Fått alla mina julpaket från sverige nu, väldigt mysigt kan jag lova!

Nu idag skulle jag haft fortbolls träningen men den blev tyvärr inställd.
Så ska bara ta det lugnt ist.
Imon är vi lediga från skolan (underbart) för ja det är någon speceill dag här imon.
Ska bli jätteskönt med en extra dag att kunna ha sovmorgon och bara mysa här hemma.

Sen idag, idag är det den 15 januari. Det är exakt en månad tills jag får se min kära älskade familj.
Den 15 fabruari landar dem på kansas citys flygplats och jösses vad jag längtar!!

Nu ska jag ta och göra något annat.
Ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0