Underbar helg!

Gud vilken bra helg jag haft!
Igår var helt perfekt, jag hade så himla kul!

Klockan 10 åkte vi till is saken och åkte skidskor med kanske 20 andra utbytesstudenter.
Alla utbytesstudenter kommer så bra överrens och man kan prata med vem som helst även att man aldrig har träffat dem och det är väldigt skönt. Jag träffa många nya som jag aldrig sett förut och de var jättekul.
Sen var det jättekul att träffa folk från camp, folk från nyår och ja vi hade jättekul.

Efter det gick vi alla och åt på ett särskilt ställe inne i Kansas city och sen gick vi runt typ i ett mall men ändå inte. Mer affärer med saker än med kläder men ja det är ett speciellt ställe.
Dem jag gick runt med var ca 10-12 personer och det kändes så bra för det kändes som vi alla känt varandra hur länge som helst.
Något som var bland de bästa med dagen var att få träffa Robert igen. Har inte sett honom på flera månader och vi var väldigt nära på camp och ja vi har väldigt kul ihop, så det var så kul att få se honom igen.

Efter detta hämtade Mike mig och vi åkte till en av Mikes bröders hus och firade deras dotter.
Efter det så kom vi hem igen och Mike och Michelle åkte till deras fest eller vad det var och barnen åkte till mormorn och morfarn. En stund senare kom Frida hit och vi åkte till Subway och åt.
Sen åkte vi hem igen och då kom Lizzy hit, och ja vi tre satt och umgicks och hade kul.
Sen körde jag hem Lizzy och sen sov Frida över hos mig.

Idag åkte vi först till kyrkan och var bara där första delen.
Sen åkte jag och Frida till gymmet och tränade, sen vidare hem och satt och umgicks här igen.

Jag har haft en otroligt bra helg. Bättre första helg av 2012 kunde jag inte fått!!

Nu glömde jag även nämna en av sakerna som gjort helgen till bäst.
I fredags efter skolan så låg det ett stort grönt paket från min familj med massa julsaker, sen när jag kommer hem på lördag kvällen ligger det ett till stort grönt paket från Emma.
Var rädd att paketen skulle vara borta men dem kom till slut! Och gud va glad jag blev, Tack så himla mycket!!

Jag hade tänkte vara nyttig hela januari, men när man får svensk choklad då måste man ju bara äta.
Så ja, att kunna äta allt från kekchoklad, marabou, skummtomtar och massa gott var som grädde på moset!

Imon är det skola igen, är inte alls sugen. Men längtar jättemycket till onsdag för då börjar våran inomhus fotboll och då har vi två matcher. Sen på torsdag ska jag kanske gå på ett speciellt pass på gymmet med Lizzy, det beror på hur mina hälar är efter fotbollen. Sen till helgen, då kanske något jätteroligt händer men de kommer antagligen inte bli av så försöker att inte vara för taggad på det så jag inte bli så besviken. Sen har vi även ledigt nästa måndag vilket är super skönt!

Ha det bra alla!
Och Tack till alla som gjorde min helg AWESOME!

Familjens paket.

Så GLAD!


Perfekt!


Såååå GOTT!!!



Frida!

Jag och Lizzy!



Nästan alla av oss.



Robert, jag och Sören. Jag kände mig så himla kort, robert måste ha växt typ 10 cm sen camp eller något.

Dem jag umgicks mest med, hur goa som helt!!


Paketet från fina Emma!



Tusen tack!!


Jag mår så bra nu!!

Kommentarer
Postat av: emma

Saknar dig :*

2012-01-11 @ 21:32:44
Postat av: emma

Saknar dig :*

2012-01-11 @ 21:33:49
Postat av: Frida

Saknar dig med!

Men vi ses snart!!

Och tusen tack igen för paketet. :)

2012-01-12 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0