Zumba! <3

Idag testade jag på Zumba, jösses vad roligt det var.
Det började med att jag hämtade Lizzy från hennes skolan och att vi först åkte till Starbucks och sen vidare till gymmet.
Först testade vi några nya saker på gymmet och sen var det dags för zumba.
Det var hur många personer som helst, över 30 pers, vi var i ett mörkt rum med en discokula i taket och hade as god musik. Jösses vad jag gillade det, blev verkligen glatt överraskad.
Ska nog försöka gå dit några gånger i vecka, så ofta det är och jag har tid.
Kan dock bli lite svårt då fotbollen börjar lite lätt nu men det ska nog gå att fixa.

Imon är det redan Torsdag (underbart) och då är det även fotbollsträning efter skolan, KUL!
Sen imon blir det även att plugga, har legat på latsidan och tyckte att jag inte haft något att göra.
Men nu helt plötsligt har jag allt på smma gång.
Har precis suttit och läst 11 sidor i min tjocka stora historia bok, bättre sömnmedel finns nog inte!
Nu ska jag läsa lite till och sen sova!

ps, GRATTIS EMMA!!!!!!
Jag visste att du skulle klara dig! Ses om ca tre månder!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Frida!!! :D längtar!!

2012-01-19 @ 07:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0