Tiden går alldeles för snabbt

Jag har nu i flera dagar velat komma in på bloggen och skriva om hur det är att vara hemma.
Dock får jag aldrig tid till det. Jag jobbar väldigt mycket och försöker samtidigt umgås med vänner så mycket jag kan.
Nu har jag vart hemma i över en månad, tror de är 5 veckor nu idag faktiskt. det kan till och med vara mer.
det är hemskt hur snabbt tiden igår. ibland känns de som att jag nästan aldrig har vart i väg.
Men ändå inte, jag ska försöka skriva snart hur allt känns.
Men snart är de iaf dags för alla andra srudenter att åka, iaf dem som ska till camp.
Jag önskar er alla lycka till och njut av varje minut!
Jag är lite avundsjuk, önska jag kunde åka igen.
 
Här är lite bilder som jag tänkte visa.
 
 
 
Jag och all min packning i Kansas city.

Jag och min älskade bror på flygplatsen i Göteborg! (efter över 40 timmar på resande fot)
 
 
När jag träffar min lilla prinsessa!
 
 
Jag ramade om dessa bilder när jag kom hem, och nu hänger dem på mina väggar i mitt rum.
Blir glad varje gång jag ser dem!
 
   
My diploma!! Mike och michelle skickade ett packet till mig med mina skolsaker. Jag hade beställt en Dvd med hela graduation inspelad, fick en annan dvd med lite andra saker från året, fick sista delen av våran yearbook (de sista månaderna hinner man inte få med i den stora yearbooken så man får en extra del i slutet) fivk även lite olika papper om att jag gått på Belgon High, mina betyg och lite annat.
 
 
Två av mina paket, ett till Hollan och ett till Usa.
Har även skickat ett till Ashley som hon redan har fått. Tiffany har fått sitt men min familj väntar fortfarande på deras. De borde dock komma typ imorgon eller någon gång i veckan.
 
Ett paket som jag fick från familjen igår som är till min födelsedag.
JAg har öppnat de och läst kortet, men inte öppnat presenten!
 
Fick även ett brev från Ashley idag, gud vad jag saknar min knäppa bäsra vän!
 
 
Detta var lite från mig.
De känns ganska skönt att sätta sig och ta tid till att skriva här. De får mig att känna som jag är i USA igen.
Och jag saknar de så mycket. Men har så mycket att göra och är lite för upptagen ibland för att hinna saknar det.
 
Men ja, ha de bra alla tills vi hörs igen!
ps. imon ska jag göra brownies! gud vad jag har saknar dem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej hej Frida!
Har läst din blogg när du startade den och den har varit en sådan stor hjälp för mig innan min avrea som är om typ 1 vecka! Jag sak åka med EF som du och ska på camp också! Hur mycket pengar spenderar man på camp ungefär?
Mycket tacksam för svar!
Ha det så bra! <3

2012-07-13 @ 10:37:28
URL: http://www.jenniferworldwide.blogg.se
Postat av: Frida

Hejsan!
Jag kommer inte riktigt ihåg, jag tror faktiskt inte jag spenderade så mycket på camp. Det var när vi åkte iväg som till Boston, the mall och sånt som man spenderade pengar. Men där väljer man ju själv hur mycket man vill spendera. Min resväska hade redan övervikt, så jag kunde inte shoppa så mycket. Men som i Boston vill man säkert äta några gången och ta någon tur eller något sånt.
Så du borde nog kunna komma undan ganska billig under de veckorna på camp då nästan all mat redan är fixad.

Lycka till med ditt år!
Jag önska de var min tur igen!
Njut av allt!

2012-07-13 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0