Fredag, 29 grader varmt, fotbollsmatch

Sitter hemma nu, ska om ett litet tag bege mig till the stadium för att spela lite fotboll.
att spela match när det är 29 grader är jobbigt, i sverige när det är över 25 grader eller något sånt så får man ibland vattenpaus, men här, 29 grader är inte tillräckligt varmt för det. haha
Igår var det också helt sjukt varm, och luften är så.. kan inte tänka de rätta svenska ordet.
men luften är typ kvav om man kan säga så, bara om man är ute 5 minuter känner man sig klibbig och äcklig.

Matchen igår var sjukt äcklig, vet inte om jag någonsin har svettast så mycket. haha usch
Men själva matchen gick bättre än förväntat. Vi förlorade dock, men bara med 0-1.
Vi spelade inte jättebra, men med laget vi hade.. så vet det ganska bra.
Jag gjorde iaf mitt bästa, och det är svårt när inte alla andra gör det.
Men vi trodde att det var en väldigt viktig match för Ashley, så jag spelade för henne.
Jag brydde mig inte allt för mycket om vi vann eller förlorade, trodde vi skulle förlorat jättestort så ville bara försöka så de inte blev allt för många mål. men vad jag verkligen ville igår var att Ash skulle få bra bollar och spela bra!
Och ja, det blev okej. jag och Ash spelade bra tillsammans iaf.

ikväll.. ikväll blir en hårdare match.
Men vi får göra de bästa vi kan och ja, de blir nog bra.

Efter matchen ikväll ska jag nog bara hem. är otroligt trött och imon komer bli en lång dag. men en bra dag!

Men nu måste jag sluta. ska ta och äta något och ringa Raj lite snabbt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0