Onsdag!!

Idag har vart en bra dag.
Skolan gick inte allt för segt så de var skönt, sen var vi lediga från fotbollen idag eftersom vi har haft sjukt många matcher och har match på lördag och måndag igen.
Så jag åkte hem efter skolan, la mig i soffan och bara tog de lugnt och såg på grey's.
Sen vid lite över 4 åkte jag och Tiffany in till town Center.
Jag köpte två viktiga saker från Victoria Seacret och sen spendex och sportbh från Dicks, sen köpte jag även en cool sak till mina nya löpas skor. Utan att veta de köpte jag ett par av Nike som kallas Nike + eller något sånt.
Så jag köpte en sak som man sätter i skon och så kopplas de till din mobil eller ipod så kan du se hur långt du springer och lite sånna saker. sjukt bra!!
Sen efter det åkte jag och tiffany till Longhorn och åt jättegod mat!
Sen snabbt hem till Ash för att hämta kläder för imon.

Imon är det vår sista hemma match och även vår senior night. Så imon klär alla upp sig (fotbolls laget) till skolan, sen mellan JV och varsity matchen imon har vi en lite sak. Jag vet inte jättemycket om den, men Mike och Michelle ska iaf gå med mig över plan medans någon berättar lite om mig i högtalaren. Sen så kommer vi seniors (bara jag och Leigh) får senior gifts from tjejerna i laget och coach kommer säkert säga något. Sen är det dags för match!
Det ska bli super kul iaf!

Sen planer för helgen är fredag träning (kanske) sen kickball turnering, sen hitta på något med Ashley och Amanda. Sen sova hos Ash för på lördag morgon har vi match igen.
Sen lördag kväll blir det graduation party för Ashleigh, sen söndag är det morsdag här så då ska jag med till kyrkan. HAr inte vart där på över två månader och detta kommer bli min sista gång. Sen ska vi hem till Michelles föräldrar och sen på kvällen egentligen till Mikes föräldrar men tror inte jag kommer ha tid för båda. men ja, så de är mina planer.
Inte de roligaste, men måste ändå få lite tid att spendera med familjen och deras familjer.
Men ja, nu måste jag sova.
är alldeles för trött hela tiden.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0