Tornado..

Idag hade vi en riktigt dålig storm, vi hade tornados i luften, dem slog ner på maken lite snabbt men blev som tur var inte allt för dåligt. Så de blev främst ösande regn, hagel stora som en femkrona och väldigt blåsigt.

Det var faktiskt lite läskigt. jag var ute och körde med Frida, så först fick vi stanna innen i en affär i över en timma. Sen skulle vi köra till ett annat ställe. Precis när jag lör in på parkeringen så kom tornadovarning på radion, stracks där efter ringer Mike och säger att han vill att jag ska åka hem.
Och tur var det, för bara en liten stund senare kom tornadon över där vi precis hade vart.
Nu är allt lugnt dock och allt gick bra.
som tur var så stannade den i luften nästan hela tiden så tror inte något stort har blivit förstört.
men ja, då har man vart med om det också!!

Ska försöka lägga in lite fler bilder innan jag går och lägger mig. annars kommer de snart.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0