Torsdag

Jag har haft en jättebra dag!
picknicken var jättemysig och så mycket bättre än vad vi förväntade oss!
vi hade en bra avslutning med fotbollen.
Jag hitta en klänning hos Ashley som jag ska ha på graduation.
OCh jag är omringad av världens bästa vänner hela tiden!!
Allt dem gör för mig, gud. jag kommer aldrig kunna tack dem!

Nu ligger jag här, klockan är halv ett och jag kan inte sova.
Jag vet att klockan ringer halv 6 imon, men de hjälper inte.
För tankarna är inte lätta nu. Så många olika tankar, glada, ledsna och så mycket mer.
Så mycket känslor i mig också.
Jag tror att de är därför jag inte kan sova.
Ofta känner jag att jag inte har tid att sova.
jag har så få dagar kvar, jag måste spendera varenda minut så bra jag kan.

Enda sättet jag kunde vara lyckligare är.. om jag kunde få göra min egna värld med mina två liv.
Jag är så otroligt lycklig, de är inte mycket som kan göra mig lyckligare. Men att vara ifrån min familj, jag kan inte vara som lyckligast utan dem. Men hade jag kunnat fått de goda från mina båda liv, då skulle jag inte kunna vara lyckligare.
Eller jag behöver inte ens ta bort de få dåliga sakerna från här, om jag bara kan få de bästa från mitt liv i sverige att komma hit. Ja.. då skulle jag inte kunna be om något mer!

jag kan aldrig tacka mina föräldrar för att dem lät mig göra detta!
detta har lärt mig så mycket, detta är de bästa jag har gjort.
DEtta är något jag kommer ha med mig hela livet, och jag kommer för alltid vara dem tacksamma!
Jag är lycklig, för jag har inte bara världens bästa vänner.. jag har världens bästa mamma och pappa också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0