Så många minnen

Jag har precis ägnat över en timmat och kollat igenom hela min blogg.
självklart har jag inte läst allt (det skulle ta dagar), men det känns helt underbart att ha sett alla bilder, läst olika utdrag, alla rubriker och aa kollat igenom bloggen helt enkelt.
Man glömmer saker så snabbt, eller inte glömmer, men slutar tänka på dem.
Nu, nu känner jag mig så glad, så lycklig, så stolt och ja, allt känns så bra.
hade någon frågat min innan idag var jag var stolt med över mig själv, visst hade jag sagt att jag är stolt över att jag klarade åka till usa, men nu, nu kan jag skriva en hel roman om saker jag är stolt över.
och fan vilken härlig känsla det är, att vara stolt över sig själv!
 
Än en gång, mitt år var helt fucking amazing!!
Miss and love everyone!
It hurts to miss you guys, but omg, its worth it.
Best year ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0