Saknar det!

Jag saknar mitt liv i Belton.
Jag saknar mina vänner, jag saknar att ständigt träffa nya människor.
människor som är öppna, trevliga och underbara.
 
Jag saknar det, varje dag hela tiden.
Jag är så skoltrött här, försöker göra mitt bästa så jag får bra betyg.
men sen vill jag här i från, till en ny stad, en ny start.
 
Gud de låter som jag har de dåligt här. Men så är de inte.
jag har världens finaste familj här.
men jag saknar de jag fick uppleva förra året.
att hela tiden göra nya saker, se nya människor och allt det.
 
Längtar tills jag får träffa allt underbara människor igen.
En vacker dag!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi gillar att ha dig hemma, så tycker allt att du får stanna hemma ett tag :)

Svar: Du är så snäll min vän!!
Frida Isaksson

2012-09-24 @ 07:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0