Jag vet inte vart tiden tar vägen, men livet är helt enkelt jävla bra!

Nu var det ett väldigt bra tag sedan jag kickade in här på bloggen.
Just nu har jag lov vilket är otroligt skönt!
Förra terminen i skolan gick jättebra, men vi hade jättemycket plugg.
Men jag trivs super bra i klassen och allt annat är toppen.
Men något som är ganska svårt att förstå är att vi bara har några få månader kvar i skolan och sen är det slut.
Gud vad härligt de ska bli! jag tror de sista månaderna i skolan kommer bli hur roliga som helst men jag är ännu mer taggad för att ta studenten och vara klar med skolan!
 
Men nu ska jag komma till saken som jag tänkte skriva kort om.
För några få dagar sedan kom jag hem från Hamburg, jag åkte dit lite innan nyår för att få träffa underbara Lizzy som jag träffade under mitt år i USA.
Känslan att se henne igen var otrolig, vi båda blev så himla glada!
Och efter att bara ha spenderat några få timmar med henne kändes det som vi hade sett varandra bara några få veckor sedan.
Lizzy åkte hem redan i slutet av mars, så att få se henne efter så många månader var otroligt kul!
Älskar känslan att de känts som man inte hade slutat träffa varandra, älskar hur enkelt det är att bara ta upp allt från där man lämnade.
hoppas de blir lika enkelt när jag kommer till USA.
 
Att kunna få åka till Hamburg och va med Lizzy för några dagar var verkligen något jag behövde!
och det gör mig bara ännu gladare för mitt år i usa, jag har vänner på olika hörn här och där i världen, vilket gör det otroligt lätt och kul att resa hit och dit.
 
Det finns inte ett tillfälle då jag ångrar mitt år i USA.
De är fortfarande de bästa jag har gjort.
Efter att ha träffat Lizzy och pratat om allt igen, är de som alla minnen kommit tillbaka.
När det är som mest här hemma, då hinner man inte tänka på allt som hände i usa.
men när jag väl blir påmind, då är det ett stort leende som sitter på mina läppar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0