Back in the United States of America!!

En lite fågel kvittrade i mitt öra och påminde mig om min kära blogg.
Tänkte att de passar bra att skriva lite här nu de närmsta tre veckorna.
Inte för att jag tror att någon läser min blogg längre, men det är kul för mig själv!!
 
Så först och främst..
Just nu ligger jag i MIN egna säng, i MITT egna rum, i MITT hus i USA.
Jag kan verkligen inte förstå att jag är tillbaka i Belton, de känns så sjukt overkligt.
 
Men från början.
Igår den 21 Mars, satte jag mig på flyget från köpenhamn som tog mig till Chicago, sen vidare till Kansas City.
När jag äntligen var framme i KC visste jag att Mike skulle va där och hämta mig, men så överraskad jag blev.
Helt sjukt trött som jag var, kommer jag ut ut gaten mer död än levande och där står hela min familj.
Mike, Michelle, Collin och Kayleigh, Gud va kul de var att se dem igen!!
 
Något som var konstigt men underbart var är att de kändes som jag lämnade dem bara för en månad sedan.
 Ingen pinsam tystnad eller något i bilen på väg hem, Fast egentligen, varför skulle det? de är ju min andra familj!!
 
Men iaf, vid 12 på kvällen var vi äntligen hemma. K och Collin ville visa mig deras nya rum och lite sånt annat mysigt även fast de var sent. Koda (hunden) blev så glad att han faktiskt kissade på sig.
Efter allt detta var de dags att duscha snabbt och sen krypa ner i min underbara prinsess säng!
 
Klockan kvart över 6 idag ringde klockan och de var dags att gå upp.
Jag hade nämligen sagt åt alla mina vänner här att jag kommer idag (fredag) på eftermiddagen. Varför var för att jag ville överraska Ashley innan skolan. Så10 i sju körde Michelle mig hem till Ashley och hennes min när hon såg mig stå vid dörren was priceless!!
 
Att få se Ash igen efter såhär lång tid var helt underbart. Planen var att åka med henne till skolan och sen att Mike skulle hämta mig, så jag trodde jag endast skulle se Ash för typ 20 minuter. Men Ash vägrade gå till skolan så vi åkte till Starbucks och åt frukost. När sedan de började sprida sig att jag var hemma smsar Austin, Dakota, Kyler och Nico att de blir utskrivna från skolan halv 10 för att komma till oss.
 
Så de blev ett stort kramkalas hemma hos Ashley som vi sedan tog med oss till IHOP för att äta "lunch".
(ja jag vet, både starbucks och IHOP.. jag kommer blev fet som en ko. och sen glömde jag faktiskt nämna att Familjen hade med Jeffs super goa chocolate chip cookies på flygplatsen.. men jag får träna super hårt när jag kommer hem!!)

Men iaf, så vi alla stack till IHOP och åt. Och nu ligger jag här i min säng.
Planen var att sova två timmar, sen duscha packa om och lite sånt för att träffa alla efter skolan igen.
Jag jag är allt för uppjagad för att kunna sova. Även att jag är hur trött som helst och håller på att bli äckligt förkyld, går jag på högvarv.

så planen nu är att mysa lite med hunden, Packa väskan för ikväll. Sen efter skolan hämtar Austin mig och kör mig till fotbolls träningen så jag får säga hej till några till. Sen har ajg tänkt fixa mig ett nytt simkort som jag kan ha när jag är här.
Sen ikväll åker jag och familjen till St. Louis.
 
Så de blir en liten family trip över helgen vilket ska bli super kul! Ska blu mysigt att få umgås med familjen ordentligt. För nästa vecka är de spring break här så om jag känner alla rätt kommer de vara full fart hela tiden.
 
Oj herre gud, nu skrev jag en hel roman..
Men som sagt, ingen läser säkert detta.
Men för mig var de toppen att skriva allt. För herre jösses vad lycklig jag känner mig nu.
 
Jag visste att idag skulle vara toppen för jag fick se alla igen. Men kunde aldrig ha anat att jag skulle hinna se Ash och alla andra så mycket. Så klockan är endast halv tolv här men jag vet redan att hela dagen komemr bli so fucking awesome!
 
nu ska jag sluta skriva på romanen.
Ses snart bloggen!
har faktiskt saknat dig lite, hehe!
 
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0