Fina, Soliga Tisdag!

Att vakna och se att solen skiner, kan man bli annat än glad då?
Jag är bara så lycklig av att se ljuset även att de är minusgrader här och snö på marken.
Men snart smälter säkert snön, nästa vecka ska de va runt 15-20 grader en dag, får hoppas de stämmer!!
 
Hur som helst, det är tisdag idag.
Snart kommer Ashley och hämtar upp mig för vi ska till Town center och shoppa!
Town center är ett av mina favoritställen, även att de har ganska få affärer.
Men de har fyra affärer som jag verkligen vill gå till så idag ska nog kunna bli en bra shoppingdag!!
 
I söndags var ju planerna att åka hem till Belton. Men då amerikanarna är stört rädda för lite snö.. så blev de inte så. Utan vi stannade en extra natt i St. Louis och åkte hem igår istället.
Dock gjorde de inte något alls, vi hade en ganska mysig snödag i St. Louis och igår här hemma i Belton var toppen!
 
Något som gör mig så himla glad är att de känns som jag aldrig har lämnat mitt liv här.
Ashley kom över igår när jag kom hem, allt var så himla vanligt.
Så är de iaf med Ashley, Familjen och några andra.
Aldrig någon pinsam tystnad eller något, allt är som de var och som de ska!!
När jag träffade fotbollslaget var de dock lite pinsamt, eller nja alla kom fram samtidigt så visste inte vem man skulle prata med och ja då var de lite annorlunda. Men ska träffa laget på torsdag igen, längtar jättemycket för ska få äntligen få umgås lite med några andra av mina närmsta kompisar!!
 
Men iaf igår var bra. Man ska verkligen inte klaga när man få spendera nästan hela dagen med sin bästa vän, gå och få en underbar pedikyr och sen på kvällen gå på bio med 12 underbara personer!
 
Livet här borta är väldigt bra!!
Varje dag längtar jag till nästa dag för jag har så mycket kul att se fram emot.
Jag ska dock vara noga med att ta vara på varje dag, för tiden kommer tyvärr flyga iväg.
 
Nu ska jag fixa de sista innan jag åker för att bränna ett hål i plånboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0