St. Louis

Ibland blir de inte alltid som man har tänkt sig..
 
I fredags kväll åkte som sagt jag och familjen till St. Loius.
Vi kom fram ganska sent och med jetlag för mig var det sängen direkt!
 
Igår lördag var en ganska bra dag.
Vi hade typ fint väder, ganska kallt men solen kikade ändå fram.
Vilket var en himla tur, för vi började dagen med att åka upp i the arch, typ de som är känt för st. Louis.
Väl uppe var det underbar utsikt och solen gjorde allt mycket bättre.
 
Vart tiden tog vägen vet jag inte, men sen var de typ eftermiddag/ tidigt kväll och vi skulle till något annat ställe.
Men tyvärr har jag blivit jätteförkyld och mådde inte alls bra just då. Så jag tog en taxi hem och la mig redan vid 9 igår. Dock behövde jag verkligen sömn, har sovit dåligt de andra nätterna. Men nu efter 10 h sömn mår lite bättre!! Jag märkte igår att super förkyld, jetlag och fullt ös hela dagen lång är ingen bra kombo.. Men snart blir jag säkert bra!
 
Men inte nog med det..
Tyvärr kan man säga att vår söndag här typ är förstörd.
Ett riktigt snöoväder är påväg in hit. Eller ja, de har redan börjat snöa.. jättekul verkligen!!!
Igår var de snö kaos i Belton och nu har de kommit hit.
Så vi har bestämt oss för att köra så tidigt som möjligt för att slippa de värsta..
Har vi tur så klarar vi oss ganska fint och så tar de inte allt för lång tid att komma hem.
 
Så tyvärr blev de bara en dag här i St. Louis men den var ganska mysig ändå så de gör inte så mycket!
 
Och på ett sätt längtar jag hem till Belton.
Vet inte varför, men jag saknar mina vänner mer nu, än vad jag har gjort senaste tiden hemma i sverige.
Antagligen bara för jag fick se alla så snabbt i fredags.
Men ikväll tror jag de blir att åka till BWW med alla goa och kolla på några speciella matcher som är på TV nu.
 
Det blir nog en riktigt bra dag, även med snökaos och en äcklig förkylning!
Vi hörs en annan dag!  :)
 
 
The Arch. Gateway to the west!
Riktigt såhär fint var de dock inte igår.. hehe
Men coolt var de ändå!

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig :*

Svar: Tack fina du!
Frida Isaksson

2013-03-24 @ 21:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0