Vilken lycka att få spendera så många dagar här och minnas allt fint Belton har att erbjuda!

Imorgon är det dags att lämna fina Belton och åka vidare till Montreal. 
Det är med blandade känslor då allt har vart helt underbart här. 
Jag är dock otroligt taggad för att komma till Montreal och se vad som kommer erbjudas där, jag är så redo att träffa nya människor och prova på nya saker. 
Men samtidigt känns det lite sorgligt att åka här ifrån, för det är ganska säkert att detta är sista gånger jag besöker Belton så som jag har gjort nu. Jag tror absolut att jag kommer komma tillbaka hit, kanske till och med redan nu i höst, men jag tror aldrig jag kommer stanna så länge som jag gjort nu och det kommer bara bli annorlunda nästa gång jag hälsar på. 

Men jag är verkligen så tacksam för allt, för dessa dagarna, för mitt år här, för min familj och allt och alla som ger mig så mycket kärlek här. Tänk vilken lycka att få ha ett extra hem fyllt med så mycket kärlek. 
Under dessa dagarnar har så många minnen kommit tillbaka, det räcker att jag kör på vissa vägar och helt plötsligt minns jag konversationer, skratt och allt möjligt. De senaste åren i Sverige hade jag faktiskt glömt bort mycket av mitt liv här, men nu är jag åter igen så tacksam och otroligt stolt över mig själv. 
 
Här är lite bilder som förklarar vad jag hållt på med under mina dagar här! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till i Montreal puss

2016-08-21 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0