Bildbomb #1

Oj, de var ett bra tag sedan jag skrev. Då hade jag vart i montreal i två veckor. Nu har jag vart här typ 7 ifall jag inte minns fel, tror det är över 8 veckor sedna jag åkte hemmifrån iaf. Galet vad tiden går snabbt!! 
Och va mycket jag har gjort och va roligt det är att släppa fokuset på skolan och göra allt för att se så mycket som möjligt! 

Idag är de lite mulet och regn i luften, så ska ha en "fixa dag" innan det blir utgång ikväll. Att det är dåligt väder gör inte så mycket, igår hade vi kanon väder med 24 grader och vi har haft en helt otroligt fin sensommar och början av hösten! Jag är så glad för varje fin dag vi har innan de blir kallt, och att solen har vart vårt vän 95% av dagarna jag vart här är ju bara så underbart! 
Men en regnig dag idag känns mysigt, för behöver en dag inne på mitt rum så jag kan komma ikapp med lite plugg eftersom Mor och Far kommer hit om bara några få dag! Det ska bli så himla mysigt att få träffa dem, längtar verkligen!! 

Nu låter jag bilderna tala för sig, många är från en roadtrip genom Quebec som innebar allt från hikning till valar, men även lite andra bilder! 
Ska försöka lägga in en till bildbom snart med ännu fler bilder! :) 

 
 
 
Nästan hela gänget från Jönköping, två saknas! 
 

The EVO-Crew 


ROADTRIP! 
 
 
 
Vilket härligt gäng! 
 
 
 
 

Sanne, Flo och jag! 

 
 
 
 


 
Här har vi hela gänget som var med på vår lilla roadtrip, 12 personer totalt!
 
 
Önska jag kunde lagt upp en av filmerna jag fick, men är inte tillräckligt teknisk för det.. 
Dock är inte filmer eller bildern rättvisa hur det egentligen va!


Absolut inte den bästa bilden, men gillar den ändå på något sätt. Tycker den representerar att man kan va så glad fast inte allt är perfekt! 

Tack för denna gången! :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Söta du puss

2016-10-09 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0