KUBA!!

5 Januari, 2017. Va? Vad händer, 2017 redan.. helt galet!
Sista månaden i Montreal gick helt galet fort, men allt var så bra!!
Men just nu, är jag i Raymore, MO, i Sumlers nya hus och njuter av att bara va. Senaste två veckorna har jag och Alex rest runt i USA, allt har vart super bra men livet i Montreal känns redan så långt bort.

Men nu har jag inte tid för att skriva eller tänka ordentligt. Mer om sista tiden i Montreal och resan i USA får komma en annan dag. Nu ska jag passa på att lägga in bilder från Kuba när de andra i huset sover!

Kuba var en riktigt rolig vecka, det var ungefär så som man ser i Amerikanska filmer när folk åker iväg på spring break.
Vi va över 100 stundeter på samma hotell, njöt av solen, festade och försökte komma på vilken mat vi kan äta och inte äta.. haha
Hotellet var inte toppen, men absolut okej för vad vi betalde. Men helt ärligt, vi hade kunnat bo sämre och ändå haft det lika bra.
När alla man är omringad av är så glada och öppna, då kan de inte bli annat än bra!
Utbytesstudenter är verkligen underbara, alla är så öppna för att träffa nya människor och uppleva nya saker. Man kan börja prata med vem som helst och det är inte konstigt. Vi människor borde vara så hela tiden!

Men nu kommer lite bilder! :D 

Något som var helt underbart i Varadero, Kuba var stranden!!!
 
 
 
 
 
 
 
En dag åkte vi till Havanna, väldigt intressant att se! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En annan dag hyrde vi mopeder och körde runt, så najs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0